Man som jobbar i hyttproduktion

Volvo Group Magazine

Volvo Group Magazine är en tidning för Volvokoncernens medarbetare som publiceras fem gånger per år. Syftet med tidningen är att engagera och inspirera genom att kommunicera Volvokoncernen från olika vinklar; beskriva koncernens riktning, förklara sammanhang och uppmärksamma framgångsrikt lagarbete. Tidningens innehåll täcker en mängd områden och ämnen, inte minst kunder, innovationer, samarbeten, produkter, strategi och kultur. 

Volvo Group Magazine produceras på 13 språk: engelska, svenska, tyska, franska, portugisiska, polska, ryska, japanska, nederländska, koreanska, thailändska, kinesiska och spanska. Tidningen produceras i samarbete med en extern byrå och har en upplaga på cirka 80 000 exemplar.

Kontakt: groupmagazine [at] volvo [dot] com

Senaste numret
Tjej som jobbar i hyttproduktion

Framtidens industriarbetare

Frihet att utvecklas

På hyttfabriken i Umeå testas nya arbetssätt. Genom initiativet Framtidens industriarbetare tas viktiga steg för att skapa mer självständiga team och en lärande organisation.

Läs vår online-version av magasinet

2018 PDF-versioner

2017 No. 1(PDF, 7.4 MB)