Överblick över centrala Singapore

Volvo Group Magazine

Volvo Group Magazine är en tidning för Volvokoncernens medarbetare som publiceras fem gånger per år. Syftet med tidningen är att engagera och inspirera genom att kommunicera Volvokoncernen från olika vinklar; beskriva koncernens riktning, förklara sammanhang och uppmärksamma framgångsrikt lagarbete. Tidningens innehåll täcker en mängd områden och ämnen, inte minst kunder, innovationer, samarbeten, produkter, strategi och kultur. 

Volvo Group Magazine produceras på 13 språk: engelska, svenska, tyska, franska, portugisiska, polska, ryska, japanska, nederländska, koreanska, thailändska, kinesiska och spanska. Tidningen produceras i samarbete med en extern byrå och har en upplaga på cirka 80 000 exemplar.

Kontakt: groupmagazine [at] volvo [dot] com

Senaste numret
Elbussen Volvo 7900 på gata i Singapore

Singapore satsar digitalt

Välkommen till en smart nation

Få länder i världen har tagit emot den digitala revolutionen med större entusiasm än Singapore.

Inom ramarna för initiativet Smart Nation jobbar den lilla stadsstaten med tekniklösningar som på olika sätt kan underlätta människors vardag.

Läs vår online-version av magasinet