Konceptfordonet Vera

Volvo Group Magazine

Volvo Group Magazine är en tidning för Volvokoncernens medarbetare som publiceras fem gånger per år. Syftet med tidningen är att engagera och inspirera genom att kommunicera Volvokoncernen från olika vinklar; beskriva koncernens riktning, förklara sammanhang och uppmärksamma framgångsrikt lagarbete. Tidningens innehåll täcker en mängd områden och ämnen, inte minst kunder, innovationer, samarbeten, produkter, strategi och kultur. 

Volvo Group Magazine produceras på 13 språk: engelska, svenska, tyska, franska, portugisiska, polska, ryska, japanska, nederländska, koreanska, thailändska, kinesiska och spanska. Tidningen produceras i samarbete med en extern byrå och har en upplaga på cirka 80 000 exemplar.

Kontakt: groupmagazine [at] volvo [dot] com

Senaste numret
Martin Lundstedt under Innovation Summit i Berlin

Framtidens transporter

Ledande förebild

De senaste två åren har Volvokoncernen flyttat fram sin position som kunskapsledare inom nya transportlösningar. Volvo Group Innovation Summit har spelat en avgörande roll.

Läs vår online-version av magasinet